Профільне навчання
Документи, на яких базується Концепція
Профільне навчання запроваджується та унормовується наступними документами:
- Закон України "Про освіту";
- Закон України "Про загальну середню освіту";
- Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, затверджена Указом Президента України від 25.06.2013 № 344;
- Указ Президента України "Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні" від 30.09.2010 № 926;
- Указ Президента України "Про заходи щодо розв’язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями" від 19.05.2011 № 588;
- Державна національна програма "Освіта: Україна ХХІ століття";
- Національна доктрина розвитку освіти;
- Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти;
- Положення про освітній округ;
- Методичні рекомендації щодо складення регіональних планів створення освітніх округів та модернізації мережі професійно-технічних, загальноосвітніх навчальних закладів, у тому числі шкіл-інтернатів, затверджені розпорядження КМУ від 5.09.2012 № 675-р;
- Положення про міжшкільний навчально-виробничий комбінат;
- Концепція державної системи професійної орієнтації населення (постанова КМУ від 17.09. 2008 № 842);
- Концепція розвитку інклюзивної освіти (наказ МОН України від 01.10.2010 № 912);
- Галузева концепція розвитку неперервної педагогічної освіти (наказ МОН України від 14.08.2013 № 1176);
- Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах(постанова КМУ від 15.08.2011 № 872);
- Положення про дистанційне навчання, затверджене наказом МОН від 25.04.2013 № 466, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 30.04.2013 № 703/23235.