1. Наказ про проведення районного квесту з природничих дисциплін.

2. Наказ про підсумки проведення районного квесту з природничих дисциплін.

Опис квесту

Веб-квест "Природа і людина, єдність та гармонія" проводиться в рамках реалізації проекту "Міксіке в Україні" згідно Наказу МОН № 2/2-14-2040-16 від 05.10.2016 "Про продовження реалізації міжнародного освітнього проекту «Міксіке в Україні»", в рамках проведення районного конкурсу з усного рахунку в онлайн-середовищі Міксіке згідно наказу відділу освіти №105 від 27.02.2017 "Про проведення чемпіонату Христинівського району з усного рахунку Прангліміне".

Нормативна база

  • Наказ МОН № 2/2-14-2040-16 від 05.10.2016 Про продовження реалізації міжнародного освітнього проекту "Міксіке в Україні"
  • Наказ відділу освіти №105 від 27.02.2017 "Про проведення чемпіонату Христинівського району з усного рахунку Прангліміне"
  • Наказ відділу освіти № 137 від 13.03.2017 "Про проведення І районного веб-квесту «"Природа і людина, єдність та гармонія"

Реєстрація учасників

Умови реєстрації:

  • Реєструватись можуть (не) лише учасники проекту "Міксіке в Україні"
  • Якщо ви ще не є учасником проекту, ви можете, до початку квесту, зареєструватись на сайті проекту "Міксіке в Україні" з дотриманням правил:
    • користувач сайту вказує своє справжнє прізвище та ім'я українською мовою;
    • учасник обов'язково вказує область та район(місто) який представляє;
    • якщо умови 1 та 2 не виконуються, учасник позбавляється права на розіграш та отримання призів і е-дипломів он-лайн змагань та конкурсів, які проводяться на сайті проекту та брати участь в очних заходах проекту.
  • Реєструватись та брати участь у квесті можуть всі бажаючі, але дипломи та подарунки отримають лише учні 7-11 класів та вчителі.
  • Для реєстрації необхідно до 19.03.2017 заповнити анкету - Реєстрація учасників квесту. (Реєстрацію продовжено до 24.03.2017 23:00)

Увага!! Всі дані прописуються повністю, українською мовою. Інформація про номер мобільного телефону не розголошується організаторами квесту та проекту "Міксіке в Україні", вона необхідна для звязку з учасниками, які стануть переможцями.

 

Мета

  • познайомити учнів зі світом природничих дисциплін;
  • підвищити навички роботи з сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, мережею Інтернет тощо;
  • розвивати критичне, логічне мислення;
  • розвивати пошукові навички;
  • сприяти розвитку ІТ-компетентності учасників навчально-виховного процесу;
  • ознайомити учнів, вчителів та батьків з проектом "Міксіке в Україні";
  • продемонструвати можливості використання інструментів проекту "Міксіке в Україні".

Учасники

Учні 7-11 класів, вчителі

Нагородження

  • Всі учасники квесту отримають дипломи учасників
  • Переможці отримають дипломи переможців
  • 1-3 місця - цінні подарунки
  • 4-10 місця - заохочувальні подарунки

Термін проведення

20.03–30.04.2017

  • 1 завдання: 20.03
  • 2 завдання: 27.03
  • 3 завдання: 10.04
  • 4 завдання: 17.04
  • 5 завдання: 24.04
  • підведення підсумків - 01-07.05
  • оголошення результатів - до 13.05

Квест-правила

  • Quest в перекладі це "пошук", тобто всі завдання пошукового характеру.
  • Пошук ускладнений, всі відповіді на одному сайті ви не знайдете.
  • Підказки є!! Уважно читайте завдання!
  • Насолоджуйтесь процесом, адже гра - це саме найцікавіше.

Автори

Мислюк Анастасія та Сабадин Сергій, методисти РМК відділу освіти Христинівської РДА.

Сюжет квесту

Признайтесь чесно, скільки разів ви собі казали (а може не тільки собі) "Навіщо нам ця фізика чи географія? Навіщо знати, що таке гіпоталамус, чи знати як визначити концентрації розчинів? А що таке химерні організми?".

Давайте підемо трохи далі ніж  шкільні конспекти і підручники... Візьміть свій мобільний телефон та перегляньте свої селфі... А чи знаєте ви скільки задіяно м'язів, коли Ви посміхаєтесь для отримання епатажних світлин. Скільки витрачається калорій при проводженні часу в соціальних мережах?

Яка площа океану необхідна для отримання смаженого кита на вечерю? Скільки рідини втрачає людина за добу? Що ми робимо в певний час доби з середньою частотою 25-30 разів на хвилину? Чи яке море Землі на першому місці з прозорості? Який острів, на думку біологів, є сьомим континентом? Найшвидший м'яз людини? Чи єдина країна в Південно-Східній Азії, яка ніколи не мала колоніального статусу? Чи найбільший клас наземних хребетних тварин? Чи яка хребетна тварина не містить еритроцитів у крові? Або ж, що ми маємо міцніше свинцю, цинку, алюмінію, платини, міді, але слабше заліза, бронзи та сталі? Чи яка найміцніша чстина людини містить менше всього води?

 

Готуємось до подорожі

Наша подорож у світ природи розпочнеться 20 березня 2017 року о 7:00. Всього Вас очікує 5 пошукових завдань. На кожне завдання відводиться сім або 14 днів, щоб ви встигли не тільки знайти відповідь, але й насолодитись чарівним світом природи та переглянути безліч різних цікавинок.

За виконання кожного із завдань гравцям буде нараховано обумовлену кількість балів. Кількість балів за кожне завдання буде виставлятись у таблиці руху.

Переможцями веб-квесту стануть три гравця, які наберуть найбільшу сумарну кількість балів.

Відповіді на кожне із завдань приймаються до 22.00 дня, що передує даті оголошення наступного завдання у відповідній формі для відповідей.

Відповіді надаються лише 1 раз, всі інші спроби розглядатись не будуть, тому ретельно все перевіряйте.

Якщо, після оголошення результатів, ви будете не згодні з кількістю нарахованих вам балів, то ви можете подати апеляцію (див розділ Апеляція). Заяви на розгляд будуть прийматись лише 1 день після оголошення відповідей.

Таблиця руху учасників

Таблиця руху


Завдання 4 (натисніть тут)

Завдання 5 (натисніть тут)


Завдання1

Дата початку: 20.03.2017, 8:00

Дата завершення: 26.03.2017 22:00

Кількість спроб: 1

Результати будуть оголошені: 27-28.03.2017

 

Чудовий світ – прекрасні люди

(прислів’я давнини)

      Який багатий і різноманітний навколишній світ! Кожний новий день, кожний схід сонця - це неповторне диво, казка, краса! Хочеться без кінця дивитися на розквітлу черемху, вдихати п'янкий запах бузку, милуватися яскравою веселкою, яка виграє в небі після весняного грозового дощу...

Про світ можна розповідати нескінченно довго, безкрайні простори Антарктиди, велич Амазонки, краса Ніагарського водопаду, унікальне творіння природи - Саргасове море, прозорість Червоного моря, великий каньйон та нескінченна кількість прекрасного і дивовижного.

Про світ складено безліч поезій та пісень, які об’єднують людей різних національностей задля щасливого майбутнього. Зокрема, під час чергового свого виступу, всесвітньо відомий співак, джазмен, перед виконанням однієї з композицій звернувся до залу із наступними словами: «Деякі із вас, молоді люди, казали мені «Гей, старий, про що ти співаєш, який же прекрасний світ? А як щодо всіх цих війн повсюди, ти їх також назвеш прекрасними?...» Але як щодо того, щоб хвилинку послухати старого? Мені здається це не так світ жахливий, а те, що ми робимо з ним. І все, що я хочу сказати: подивись, яким би прекрасним міг бути світ, якби ми дали йому шанс. Любов, дітки, любов. В цьому головна таємниця».

Отже,

1. Назвіть першого виконавця даного хіта? – 1 бал

2. Знайдіть посилання на відеоряд (ролик, кліп) під даний хіт (вкажіть посилання)? – 1 бал

Також знято чимало відео стрічок про нашу планету. Найбільш відомою є документальна стрічка знята з висоти пташиного польоту, що дає можливість майже дві години насолоджуватись мальовничими, ексклюзивними, різноманітними куточками Землі. Дана стрічка заборонена в багатьох країнах світу, оскільки основна ідея фільму – це розповідь про найбільшу проблему людства.

Отже,

3. Вкажіть назву фільму (та надайте посилання на фільм)? – 1 бал

4. Про яку глобальну проблему людства іде мова? – 1 бал

В продовження теми (про проблеми), історія, яка сталась на Гаваях у XVIII ст. і породила ряд “наукових теорій” про причини її виникнення.

Увага, перелік! Крислате дерево. Англійський учений, автор терміну «клітина». Носоріг або олень. Легендарний ченець, сподвижник Робіна Гуда. Стрілецька зброя. Герой казки німецького автора. Цей перелік далеко не повний, до нього також належить наступний герой. Мова про знаменитого мореплавця, з’їденого аборигенами, його ім’я згадує в своїй пісні відомий радянський актор, артист, співак.

Отже,:

5. Про якого мореплавця іде мова (розшифруйте весь перелік)? – 1 бал

6. Вкажіть прізвище та ім’я виконавця пісні про мореплавця? – 1 бал

Підказка: Якщо у вас виникли труднощі під час пошуку відповідей, то можете скористатись невеличкою підказкою, яка допоможе Вам у 1 та 6 питаннях.

Відповіді залишайте ТУТ.

Додаткове творче завдання (за бажанням): Пригадайте, які цікаві пам’ятки природи, чи просто цікаві місця (парк, річка, ліс), наявні у вашому населеному пункті. Зробіть власну фотографію та надішліть її організаторам на адресу: avohadro@ukr.net як вкладений файл. ОБОВЯЗКОВО!! В листі вказати: Тема листа "квест"; тіло листа: ПІБ учасника, Назва школи. (1 бал)

Наприклад, світлина озера та річки с. Ботвинівка - "Кар'єр"

Увага! Якщо ви представите фотографії із зображеннями людей, це означає, що вони автоматично дають згоду на розміщення цих фото на сайті відділу освіти.

 

Відповіді:

  1. Луі Армстронг;
  2. https://www.youtube.com/watch?v=xGCnvn8YpMU;
  3. Дім, https://www.youtube.com/watch?v=bvV348xnQEM&t=2798s;
  4. Екологічна катастрофа, екологічні проблеми породжені діяльністю людини;
  5. Джеймс Кук. Бук, Гук, жук, Тук, лук, Мук;
  6. Висоцький Володимир.

Завдання2

Дата початку: 27.03.2017, 8:00

Дата завершення: 10.04.2017 22:00

Кількість спроб: 1

Результати будуть оголошені: 11-12.04.2017

"Її пильний сміливий погляд проникає у вогненну масу Сонця, і в пітьму земної кори, і в невидимі частки вашого серця, і в безмовне життя дерева. Вона дивиться скрізь, завзято шукає початок життя..."

М. Горький

         Представьте себе какой-нибудь германский город в средние веки, эти узенькие, неправильные улицы, высокие, пёстрые готические домики и среди их какой-нибудь ветхий, почти валящийся, считаемый необитаемым, по растреснувшимся стенам которого лепится мох и старость, окна глухо заколочены – это жилище алхимика. Ничто не говорит в нём о присутствии живущего, но в глухую ночь голубоватый дым, вылетая из трубы, докладывает о неусыпном бодрствовании старца, уже поседевшего в своих исканиях, но всё ещё неразлучного с надеждою, - и благочестивый ремесленник средних веков со страхом бежит от жилища, где, по его мнению, духи основали приют свой, и где вместо духов основало жилище неугасимое желание, непреоболимое любопытство, живущее только собою и разжигаемое собою же, возгорающее даже от неудачи – первоначальная стихия всего европейского духа, - которое напрасно преследует инквизиция, проникая во все тайные мышления человека: оно вырывается мимо и, облечённое страхом, ещё с большим наслаждением предаётся своим занятиям».

        Так писав Микола Васильович Гоголь. Близько, погодьтеся, від настільки вражаючого опису середньовічного алхіміка до відьомства та чаклунства «Вія», фантастичних новел «Вечорів на хуторі поблизу Диканьки».

       Про хімію та її значення можна говорити чимало, написати чимало наукових праць, художніх творів, але Nullius in verba, тож починаймо.

      Отже, цю речовину до кінця XVІІІ ст. вважали самостійним хімічним елементом. У 1783 році було доведено, що це – складна речовина. Деякі її властивості є основою для існуючих одиниць вимірювання. Ця речовина широко використовується в промисловості, але цікавим є той факт, що за допомогою спеціальних пристроїв цією речовиною можна різати дерево (без тирси) і навіть гірські породи.

         За підрахунками вчених можуть існувати 42 види цієї речовини, в тому числі 33 радіоактивних. Дев’ять різновидів мають лише стабільні ізотопи і містяться в природі.

Отже,

  1. Про яку речовину йдеться?- (1 бал)
  2. Хто з вчених довів, що це – складна речовина і яким способом?- (1 бал)
  3. Які властивості речовини є основою для існуючих одиниць вимірювання?- (1 бал)
  4. Як називаються пристрої, про які йде мова у запитанні?- (1 бал)
  5. Пояснити існування такої кількості різновидів цієї загадкової речовини.- (1 бал)

          Далі ми помандруємо сторінками художніх творів. В одному фантастичному романі описано зловісний експеримент вченого-генія, який задля поліпшення освітлення міста поступово насичував повітря маленького містечка деяким газом, що не мав ані запаху, ані кольору. У міру того, як атмосфера наповнювалася цим газом, будь-які неелектричні ліхтарі справді горіли яскравіше, але при цьому змінювався й уклад життя досі доволі спокійного міста – мешканці й навіть тварини ставали набагато активнішими. І лише на верхівці сторожової вежі містяни перетворювалися на самих себе – спокійних і врівноважених.

Цей газ вперше був отриманий шведським хіміком Карлом Шеелє і незалежно від нього англійським хіміком Джозефом Прістлі. Але ні Шеелє, ні Прістлі не могли пояснити появу цього газу, не мали ясного уявлення про природу відкритого газу.

Отже:

6. Назвіть автора та назву фантастичного роману, про який газ йдеться в романі? - (1 бал)

7. Як назвав отриманий газ К. Шеелє? - (1 бал)

8. Як назвав отриманий газ Д. Прістлі? - (1 бал)

9. Який учений дав сучасну назву цьому газу? Поясніть,чому він так його назвав? - (1 бал)

 Для пошуку назви фантастичного твору можете скористатись підказкою. Дане питання міститься у завданнях одного з класів.

        На момент відкриття Періодичного закону інертні елементи (Гелій, Неон, Аргон тощо) ще не були відомі. Після відкриття інертних елементів перед Д. І. Менделєєвим постала серйозна дилема про місце їх у Періодичній системі. На основі їхніх властивостей він помістив усі інертні елементи до групи з номером…

Отже:

10. В яку групу Періодичної системи помістив Д. І. Менделєєв інертні елементи? Чим керувався вчений? - (1 бал)

11. Уважно подивіться відео-дослід. Дайте пояснення. (2 бали)

Для тих, хто не знає з чого почати, пропонуємо вправу "сортувальник" на сайті http://miksike.net.ua/ за посиланням: Завдання 2 Квест Христинівка

(Правила гри: Розподіли слова (поняття) по контейнерах. Для цього спочатку обери контейнер, а потім виберай слова (поняття) за допомогою миші. )

Відповіді залишайте ТУТ.

Додаткове творче завдання: Уявіть себе алхіміком. Проведіть дослід вдома або в школі. Зробіть фотозвіт (чи відеозвіт) та надішліть його організаторам на адресу: avohadro@ukr.net як вкладений файл. ОБОВЯЗКОВО!! В листі вказати: Тема листа "квест"; тіло листа: ПІБ учасника, Назва школи. Приклади хімічних експериментів можна подивитись тут. (1-3 бали)

Відповіді до завдання №2:

  1. Вода
  2. А. Лавуазьє в 1783 році здійснив синтез води з кисню і водню і довів, що це – складна речовина.
  3. Такі властивості води, як густина (1г/см3), температура кипіння (100ºС) та інші є основою для існуючих одиниць вимірювання.
  4. Гідромонітори та гідро пушки дають тонку струю води величезної швидкості, що ріже не лише дерево, а й гірські породи.
  5. Наявність в природі трьох ізотопів Гідрогену (протій, дейтерій, тритій) і трьох різних ізотопів Оксигену (крім того, фізики отримали ще чотири радіоактивних ізотопу Оксигену) дає підстави для підрахунків, згідно яких, виявляється, можуть існувати 42 види вод, в тому числі 33 радіоактивних. Дев’ять різновидів води мають лише стабільні ізотопи, вони містяться в природній воді.
  6. Роман Жуля Верна «Дослід доктора Окса» - кисень.
  7. К. Шеелє назвав отриманий газ «вогняне повітря».
  8. Д. Прістлі назвав отриманий газ «дефлогістоване повітря».
  9. Антуан Лавуазьє запропонував назву (oxy-gene – кислото утворюючий). Він помилково вважав, що цей газ входить до складу всіх кислот.
  10. Помістив в нульову групу у звязку з нульовою валентністю.
  11. Газ криптон: https://www.youtube.com/watch?v=jywYoKU6C6c

Завдання 3

Дата початку: 10.04.2017, 8:00

Дата завершення: 16.04.2017 22:00

Кількість спроб: 1

Результати будуть оголошені: 17-18.04.2017

Науки поділяються на дві групи – на фізику і збирання марок.

Ернест Резерфорд

Фізика - це одна з основних наук про світоустрій, про природу. ЇЇ вивчення дає поняття про те, як саме влаштований наш світ.

За допомогою фізики люди дізналися, що таке блискавка, грім, світло, дощ. Чому річки замерзають взимку, чому дозрілі плоди падають з дерев. Навіть політ птаха - це опис фізичного процесу. Фізика - це саме життя, сама природа. На фізиці, а також на математиці, засновані наука і техніка, майже уся сучасна цивілізація. З урахуванням законів фізики планується будівництво приміщень, мостів, кораблів, мереж зв'язку. Якби люди не знали фізику, не відкрили б фізичних законів і формул, то не було б автомобілів, ракет, літаків, мобільних телефонів. Фізика в нашому житті є всюди!

Отже, починаймо.

Цей пристрій є унікальним і єдиним в світі. Він сконструйований зовсім недавно і призначений для підіймання на висоту близько 30 метрів. Підйом займає 15 хвилин. Пристрій споживає 1,5 кВт електроенергії. «Видимий» ККД такого пристрою набагато перевищує навіть не в одиниці, а десятки тисяч. Зібравши пазл отримаєте зображення даного об'єкту.

Отже,

  1. Про який пристрій йде мова. Назвіть власну назву? – 1 бал
  2. Яким чином вдається досягнути такого фантастичного ефекту? – 1 бал
  3. Чим визначається максимальна вантажопідйомність та продуктивність даного пристрою? – 1 бал

       Далі ми помандруємо до одного об’єкту, який по праву вважається “меккою” романтики та любові. Даний, без перебільшення, прекрасний об’єкт вже тривалий час є одним із символів світової культури та цивілізації. Про нього чув кожен, а хтось і побував на ньому. Історія даного об’єкту  – захоплює, а його величність – вражає.

Цей об’єкт настільки прекрасний, що його копії почали з’являтись в багатьох куточках світу. Зокрема, копії даного об’єкту побудовані в кількох містах України.

При проектуванні даного об’єкту, автор скористався знаннями про особливості певної кістки людського тіла. Дана кістка здатна витримувати значні навантаження.

Отже,

  1. Яку назву має даний об’єкт. Які існують народні назви? – 1 бал
  2. Яку назву носить кістка. Хто першим дослідив властивості даної кістки, відповідно чому дана кістка здатна витримувати значні навантаження? – 1 бал
  3. Які максимальні навантаження здатна витримувати дана кістка (виразити в одиницях тиску)? – 1 бал
  4. Назвіть міста України, в яких побудовані копії даного об’єкту та вкажіть їхні розміри? – 1 бал

Знову повертаємось до фізики. Фундаментальна величина, яка була придумана людьми для організації власного життя. Дана величина є умовною, а не об’єктивною. Багато мислителів, філософів та поетів розмірковували щодо неоднозначності даної категорії. Зокрема, видатний радянський драматург та поет присвятив даному поняттю вірш. Його старший син заклав основи роботи розрядних імпульсних та дугових ламп, започаткувавши розвиток даного класу джерел світла в Радянському Союзі.

Скористайтесь підказкою, щоб дізнатись про фундаментальну величину та рік народження драматурга та поета.

8. Назвіть дану фундаментальну величину та перелічіть одиниці вимірювання? – 1 бал

9. Назвіть радянського драматурга та поета та вкажіть назву вірша? – 1 бал

10. Як ми називаємо систему, яка використовую дану величину для поділу на окремі періоди? Перелічіть відомі Вам дані системи. – 1 бал

11. Переглянте відео. Як називається дане явище? Чому воно виникає? Наведіть приклади тіл, принцип дії яких дуже схожий до даного явища? (1-2 бали)

Відповіді залишайте ТУТ.

Додаткове творче завдання: проведіть фізичний експеримент вдома або в школі. Зробіть фотозвіт (чи відеозвіт) та надішліть його організаторам на адресу: avohadro@ukr.net як вкладений файл. ОБОВЯЗКОВО!!! В листі вказати: Тема листа "квест"; тіло листа: ПІБ учасника, Назва школи. Приклади фізичних експериментів можна подивитись тут. (1-3 бали)

Увага! Якщо ви представите фотографії із зображеннями людей, це означає, що вони автоматично дають згоду на розміщення цих фото на сайті відділу освіти.

Відповіді до завдання 3

  1. Суднопідіймач, міст, шлюз. Фолькерське колесо.
  2. Використанням закону Архімеда та поняття рівноваги.
  3. Вантажопідйомність визначається місткістю наповнених ємностей (кесонів).
  4. Ейфелева вежа.  Народні назви: «Залізна леді»,  «Дама Ейфеля», «Пастушка мостів»,  «Гігантський незграбний скелет», «Трагічний вуличний ліхтар», «Скелет дзвіниці».
  5. Стегнова. Герман фон Майєр у 1849 – швейцарський професор анатомії. Головка кістки покрита витонченої мережею мініатюрних кісточок, завдяки яким навантаження дивним чином перерозподіляється по кістці. За відповідь: гомілкова – 1 бал, за стегнова – 1, 5 бали.
  6. 180-540 МПа.
  7. Умань – 3, 25 м. Харків – 35 м. Київ – 16 м. Чернівці – 12 м. Чернігів – 4 м.
  8. Час. Секунда, хвилина, година, доба, тиждень, декада, місяць, квартал, рік, десятиріччя, сторіччя, тисячоліття, епоха, ера.
  9. Самуіл Маршак Мы знаем: время растяжимо...".
  10. Календар. Григоріанський, Православний, Лютеранський, Мусульманський, Майя,  Новоюліанський, Римський, Місячний, Сонячний, Універсальний та ін..
  11. Ефект Джанібекова. Пояснються зміщенням центру ваги, що призводить до виникнення двох положень нестійкої рівноваги відносно однієї з осей. Приклади: китайський вовчок, кельтський камінь та ін.

https://www.youtube.com/watch?v=LzVItPwiQyI

https://www.youtube.com/watch?v=5wwl7PumWXc&t=119s


Апеляція

Організатори відкриті до спілкування. Ми знаємо з власного досвіду, що бувають випадки, коли відповідь учасника інша ніж загадали ми, але на 100% співпадає з поставленим завданням. Тому, у кожному нашому квесті, є поняття апеляції.

Якщо Ви не згодні з кількістю балів, які Вам було зараховано, Ви можете подати апеляцію. Але перш ніж її подавати, врахуйте, що:

  • ми пропонуємо ще раз уважно перечитати завдання: чи всі його умови співпадають з Вашою відповіддю.
  • ми спеціально створили розділ "Відповіді", в якому розміщуються відповіді та приблизний алгоритм пошуку.

Якщо ж після цього Ви все одно вважаєте, що Ваша кількість балів не відповідає Вашій відповіді, то заповніть ось цю форму - Апеляція. У формі детально викладіть ваші розрахунки тієї кількості балів, на які заслуговує ваша відповідь та опис, чому саме так.

Апеляція розглядається лише 1 день після оголошення результатів.

Шановні учасники! Давайте згадаємо поняття апеляції: (словник іншомовних слів, тлумачний словник або портал Грамота.Ру):

АПЕЛЛЯЦИЯ, -и; ж. [от лат. appellatio - обращение].
1. Юрид.Одна из форм обжалования судебных решений, при которой вышестоящий суд имеет право пересматривать по существу решение нижестоящего суда; кассация. Подать апелляцию куда-л. А. на решение городского суда. //Вообще обжалование какого-л. постановления в вышестоящей инстанции.
2. к кому-чему. Обращение за пониманием, поддержкой, советом и т.п. А. к общественному мнению. < Апелляционный, -ая, -ое (1 зн.). А. срок. А-ая жалоба. А. суд.

Тобто апеляція – це заява на перегляд ваших відповідей, адже трапляються технічні помилки і з боку організаторів, і з боку гравців, і з боку техніки. Не варто використовувати апеляції для аналізу ступеню коректності завдань, констатації невірних на ваш погляд формулювань речень чи перекладу, особистостей організаторів тощо. Апеляція дозволить уникнути суто технічних проблем, вона не зробить більше.

Переконливо просимо звернути на це увагу!!!!