«Dubito ergo cogito, cogito ergo sum» — «Я сумніваюсь, значит мислю; я мислю, значить я існую».

Рене Декарт

Цей метод був запропонований чудовим математиком епохи відродження, хоча, варто відмітити, що схожі з цим методом прийоми були відомі ще стародавнім людям. Він багато і плідно займався питанням про значення геометричного місця, і ось в результаті цих його роздумів і дослідів з’явився на білий світ цей метод. В одній із праць він говорив, «що придумав цей метод спеціально для вивчення питання про геометричне місце, і він певний, що завдяки новому способу аналізу вивчення цієї галузі геометрії стане усім приступне». Система, побудована на основі даного методу, носить ім’я іншого видатного вченого того часу. Цей вчений запровадив ще один метод.

Результатом праці цих двох вчених, а пізніше ще й Ісаака Ньютона, вдалося об’єднати цілий ряд різних відомостей з геометрії, а потім звести їх у деяку цілком струнку систему.

Отже

  1. Про який метод іде мова?
  2. Назвіть вченого, який запропонував даний метод?
  3. Як називається система?
  4. Як звали вченого, який запровадив дану систему?
  5. Який метод запровадив цей вчений?
  6. Як цей вчений вплинув на зменшення кількості дуелей (або як він пов'язаний з театром).
  7. Назвіть позаземні об’єкті названі на честь даного вченого?
  8. Який розділ геометрії, як метод вивчення геометричних фігур…,  (фактично) створили наші математики?
  9. Хто і коли довів славнозвісну теорему, що носить імя одного із наших "сьогоднішніх" героїв?
  10. В продовження попереднього питання. Переглянте відео, як повязані між собою питання №9 та дане відео, як називається даний фільм?

Додаткове завдання: 

Пограємось у головоломки. У кожного з Вас вдома знайдеться коробка сірників, пропоную використати їх для розгадування наступних простих головоломок:

1. Переставте три палички, щоб рибка попливла назад.

2. Перед Вами дев'ять маленьких квадратів, утворених з 24 паличок. Заберіть вісім паличок, не зачіпаючи інші, щоб залишилось всього лише два квадрата.

Практичне завдання: 

В продовження теми головоломок, пропонуємо Вам подивитись уважно наступні відеоролики, на яких учень 6 класу Цепковатий Сергій демонструє кілька цікавих вправ із мотузкою. Вам необхідно їх відтворити (одну з них, чи придумати власні варіанти, приблизні за рівнем складності до наведених) і назвати дані фігури.

Відео- чи фотозвіт на додаткове і практичне завдання (кроки виконання вправи) надсилати на адресу avohadro@ukr.net. В темі листа вказати прізвище, ім'я, клас, назва квесту.

ФОРМА ДЛЯ ВІДПОВІДЕЙ!!!