Адреса
вул.. Леніна,21
село Христинівка,
Христинівського району,
Черкаської області
Тел..6 – 43 – 03
e-mail: hristinovska_shkola@mail.ru
http://school-kristin.ucoz.ua/
Краще школи нашої в світі не знайти
Гордо називаємось ми її учні
І предмети з радістю вивчимо нові
Знання відкривають дороги ясні
Наша школа унікальна, і це не спроста
Як же важко помістити почуття й слова
Ми говоримо з вдячністю вчителям своїм
Хай звучить для школи цей найкращий гімн
А честь школи захищали й будем захищать
Нагороди нам вручали і будуть вручать
І не може не повірить 1 клас у чудеса
Школа – це наш рідний дім , спокій і краса
Приспів:
Я знаю, що кращої школи в світі нема
Тому і навчаємось тут недарма
Знання здобуваємо кожного дня
Гостей стрічає вся наша сім’я.
- 1860 р.- засновано трикласну церковну – приходську школу;
- 1913 р. – відкрито двокласне земське училище;
- 1918 р. – утворено початкову трудову школу;
- 1925 р. – реорганізовано в семирічну школу;
- 1936 р. – реорганізовано в дев’ятирічну школу;
- 1939 р. – перший випуск учнів десятого класу;
В період фашистської окупації школа не працювала.
- 1944 р. – школа відновила свою роботу;
- 1953 р. – школа реорганізована в десятирічну;
- 1970 р. – побудовано двоповерховий корпус;
- 1989 р.- побудоване сучасне приміщення.
Науково - методична проблема школи
"Забезпечення якості навчально – виховного процесу шляхом формування системи гуманно – особистісного підходу до дітей”.
Директор школи Суржко Катерина Володимирівна |
Заступник директора з навчально - виховної роботи Симоненко Лідія Степанівна |
Заступник директора з виховної роботи Марчишина Леся Володимирівна |
Педагогічний склад закладу
Учителів – 27
«Спеціаліст вищої категорії» – 7
«Спеціаліст І категорії» – 9
«Спеціаліст ІІ категорії» – 6
«Спеціаліст» – 5
- учителів початкових класів. Проблема «Забезпечення становлення особистості дитини, її інтелектуального, фізичного, духовного розвитку
- чителів гуманітарно – естетичного циклу. Проблема «Реалізація особистісно орієнтованого навчання та виховання учнів.
- учителів природничо- математичного циклу . Проблема«Реалізація творчих можливостей учителя через впровадження інноваційних педтехнологій з метою поліпшення якості навчально – виховного процесу».
- класних керівників . Проблем «Формування навичок учнів вести здоровий спосіб життя, зміцнювати духовні якості шкільної молоді шляхом співпраці з батьками та громадськістю».
Христинівська загальноосвітня школа І-Ш ступенів - це сучасний освітній заклад в якому створені комфортні умови для навчання, виховання та відпочинку учнів.
На даний час в школі є 26 навчальних кабінетів, їх площа становить 1321 м2, спортивний зал, їдальня, актова зала, бібліотека, методичний кабінет, галерея історії села та "Літопис школи”.
Всі кабінети знаходяться у зразковому стані. Для учнів початкових класів виділено окреме крило школи із відповідною інфраструктурою, оформлена ігрова та спальна кімнати, релаксаційна зона відпочинку.
Шкільна їдальня на 150 посадкових місць. До послух педагогічного та учнівського колективів шкільна бібліотека з наявним бібліотечним фондом близько 12000 екземплярів та читальний зал. У школі працює кабінет інформатики, обладнаний 11 комп’ютерами.
З 2011 року в школі введено в дію кабінет інформаційно – комунікаційних технологій з сучасною мультимедійною дошкою.
Пріоритетні напрямки діяльності педагогічного колективу
1.Гуманізація навчально – виховного процесу.
2. Надання учням якісних освітніх послуг.
3. Впровадження здоров’язберігаючих технологій.
4. Повсякчасна турбота про дітей з особливими потребами.
5. Активна профорієнтаційна робота з учнями на їх свідомий вибір ними майбутньої професії.
Виховна проблема школи: «Створення сприятливих умов для розвитку творчої особистості та ціннісного ставлення до здоров’я»
Завдання виховної роботи
• Забезпечення всебічного розвитку особистості учня в процесі навчання і виховання.
• Виховання і розвиток потреби у здоровому способі життя, збереження і зміцнення фізичного та психологічного здоров’я учнів як найвищої соціальної цінності.
• Формування в учнів патріотичних почуттів, усвідомлення дітьми своєї етнічної спільності, утвердження національної гідності.
• Громадянське виховання, формування загальнолюдських норм гуманістичної моралі.
• Провідна роль родини, сім’ї, дому для формування особистості дитини.
Одним із напрямів роботи педагогічного колективу є створення умов для творчої самореалізації кожного учня.
У школі працюють гуртки
• Чарівний олівець
• Вокальний
• Юність
• Моделювання одягу для ляльки Барбі
• Українська ганчір’яна лялька
• Бісерне сяйво
• Природа і фантазія
• Дослідники природи
• Краєзнавчий
• Вибір професій
• Теніс
• Баскетбол
• Футбол
• Літературний
• Математичний віночок
• У світі англійської мови
• Цікава математика
ДОСЯГНЕННЯ
Участь у інноваційному проекті з упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально – виховний процес.
Опорна школа з проблеми «Формування культури здоров’я молодших школярів». Обмін досвідом на рівні районних семінарів:виїзне засідання клубу творчої педагогіки «Контакт» (категорія директори шкіл 25.12.2013 р.)
Районний семінар учителів початкових класів 17.01.2014 р.
І місце за участь в проекті «Ліга Старшокласників» - у рамках обласного інтернет – проекту «Ми – патріоти Черкащини».
ІІ місце за участь у районному етапі VІІ Всеукраїнському фестивалі – конкурсі «Молодь обирає здоров’я».
ІІ місце за участь у районному огляді – конкурсі «Грайлива веселка-2014». Волонтерський загін «Милосердя» - фіналіст районного зльоту – конкурсу.
назад | на сайт школи |