Великосевастянівський навчально - виховний комплекс "Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів”

Адреса:
20045, Черкаська область, Христинівський район,
с. Велика Севастянівка , вул. Леніна 47,
Телефон 97 – 3 - 96

e-mail: Vels.nvk@ukr.net

 

 

 

 

Герб школи Прапор школи

    Рідна  школа

                          Слова Л.М.Лемішко  Муз. Т.В.Вихристюк              

В цьому домі ти виростаєш,

В нім науку життя пізнаєш,

Дружно жити як на землі

Мудрі вчать тебе вчителі.

Перші друзі твої у школі

І кохання першого промінь.

Буде всього в житті доволі

Але ти не забудь ніколи.

Де б твій шлях у житті не проліг,

Повертайся на цей поріг.

Тут чекає тебе єдина

Наша дружна шкільна родина.

Школа – друга домівка твоя

Тут зростаєм і ти, і я.

 

Великосевастянівський навчально - виховний комплекс веде свій родовід від чоловічої народно - приходської школи, яка була відкрита у 1864 році.

 

 

  • З 1886 року – міністерська однокласна школа.

 

  • З 1917 року – початкова школа.
  • В 1951 році реформувалася у семирічну школу, а в 1954році – у восьмирічну.
  • Приміщення школи збудоване в 1864 році, реконструйованеі добудоване у 1980 році.
  • З  1981 по 1993 роки – експериментальний навчальний заклад по впровадженню замкнених телевізійних систем.
  • З 2003 року – навчально - виховний комплекс.

 

 

1 жовтня 2003 року було відкрито 2 дошкільних групи з наповнюваністю груп – 43 дошкільнят.

 

 

Директор  НВК
Поліщук Валентина Григорівна
 Заступник директора
 з навчально – виховної роботи
 Дячук Оксана Миколаївна
Заступник директора
 з виховної роботи
Криворучко Катерина Романівна

 

Науково-методична проблема:

«Формування життєвих компетентностей особистості учня на основі розвитку пізнавальних здібностей на уроках та  в позаурочній діяльності»

Виховна проблема:

Підвищення загальної культури учнів шляхом створення виховного простору, розвитку особистості та формування її морально-духовних цінностей.

      

Кількість працівників, які працюють у закладі - 29  осіб. З них педагогічних працівників – 18.  Кількість учнів –  78,  дошкільнят – 32.

Якісно-кількісний склад педагогічних працівників:

Вища освіта – 15
б/виша – 1
середня спеціальна – 2
старший учитель - 2
вища кваліфікаційна категорія – 4
І кваліфікаційна категорія – 6
ІІ кваліфікаційна категорія – 3
 
Загальна площа – 1684 кв.м
Класних кімнат – 15
Спортивний зал - 180 кв.м

Структура методичної роботи:

  • Педагогічна рада.                                      
  • Методична рада.
  • Школа педмайстерності.
  • Школа молодого вчителя.
  • Методичні об’єднання:
  • учителів початкових класів та вихователів дошкілля;
  • учителів суспільно-гуманітарного циклу;
  • учителів природничо-математичного циклу;
  • учителів художньо-естетичного циклу;
  • класних керівників.

 

Пріоритетним напрямком роботи школи є родинне виховання " Родина – дитячий садок – школа”
  В основі роботи школи особистісна педагогіка, педагогіка партнерства, спрямована на розвиток 
особистості учня, його творчих здібностей.Мета кожного педагога – виявити, розкрити, показати творчість дитини в різних проявах. Завдання педагогів закладу полягає в тому, щоб дати учневі не тільки добрі та відмінні знання, але й допомогти самовдосконалитись, реалізуватись як творча особистість.
 

У ШКОЛІ ПРАЦЮЮТЬ ГУРТКИ:             

 

  • Виразного читання.         

 

  • Юний художник.
  • Мудра сова.
  • Юний дослідник.
  • "Магічні числа.”
  • Історико - краєзнавчий.
  • "Мальва.”

 Педагоги школи  є активними учасниками шкільного, районного та обласного конкурсів ПД . За період 2008 – 2010 рр. було презентовано 6 робіт, 5 – занесені до обласного каталогу ПД.
 На базі навчального закладу щорічно на високому професійному рівні проводяться районні семінари.
Завдяки плідній праці учителів школи учні займають призові місця на районних та обласних олімпіадах, конкурсах, конкурсі – захисті наукових робіт МАН.
 Виховний процес будується на реалізації всіх напрямків виховної діяльності школи.  Педагоги створюють умови для формування освіченої, творчої особистості, реалізації її природних здібностей.

 

Перспективи розвитку
  • Виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці, формування творчої особистості і виховання цивілізованого господаря;

 

  •  Підвищення якості навчання за рахунок освоєння технологій, які забезпечують успішність самостійної роботи кожного учня, виявлення і розкриття природних здібностей дитини відповідно до інтересів і вподобань;     
  •    Забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров’я;
  • Формування екологічної культури школярів, гармонії  її відносин з природою.
 

 

 

 

назад на сайт школи